Friday, March 11, 2011

סודות שנזכרו #6 "שבת המלכה" רצועה #7

סודות שנזכרו #6
שבת המלכה רצועה #7

יהודה כ"ץ - שבת המלכה by YehudahKatz

שבת. בערך זה מה שנשאר לנו, חוץ מארץ ישראל, שנותן לנו את הכח להתחבר לקדושת עליון.יש לנו יום אחד בשבוע שנותן לנו את הגז לכל השבוע שלפנינו.
כשבוב הביא לי את המנגינה ההוא ,הוא היה רגיל לשיר אותו בקצב מהר למילים של לכה דודי התפלה מקבלת שבת שמלוה את שבת המלכה בתוכינו
.אבל מפני משהוא, אני שמעתי מנגינה הרבה יותר בכיוון מדיטציה וטראנסי.ולכן הוספתי את הצ'נט באמצע השיר מיד אחרי הפזמון השני בתקוה שהחלק ההוא יתאחד את הקהל בהופעות,שרים עם השאיפה לחוויה יותר גבוה ורוחנית.אחרי זה, הבאתי כל מיני ציתותים על שבת מהקבלה לחברי רואי לוי ובקשתי שהוא יכין מהן שיר.
אתם יודעים שרק בארץ חל שבת לכולם.בחוץ לארץ אתה יכול לצאת מהבית שבת בבוקר, אוסף את העיתון של היום ,ורואה המון אנשים שפשוט ,אין להם שום קשר לשבת.
אבל בארץ ישראל כל קרין ברדיו, בכל יום שישי, מברך כולנו לשבת שלום.סע על כביש 6 ומה כתוב במסך? שבת שלום.יש לי חברים שהולכים לחוף בשבת, אבל הם הולכים בשבת! יש שבת לכל אחד בארץ.
והעיקר היום הוא למצוא את הדרך להתחבר לקדושת שבת.נכון שיש צווים מסוימים שכתוב מפורש בתורת "לשמור " את השבת ולא לחלל אותה עם מלאכה של ימי חול.אבל אתם יודעים שהרמב"ן אומר שבשני לוחות כתוב זכור את יום השבת.העקר הוא להגיע למצב שאנחנו עולים דרגה בשבת עם החיבור לקדושת שבת.דרך האוכל, המשפחה,החברים, התפלה והלימודים.כולם חלקים חשובים ממי לקבל קדושת השבת. המתיקות של שבת.
שנזכה, כווווולנו לקבל ולהרגיש את קדושת שבת היום.
מה דעתך?????
שבת שלום,
יהודה כ"ץ
ישוב תקוע,ישראל

No comments:

Post a Comment