Thursday, March 3, 2011

סודות שנזכרו # 5 רצועה # 9 ישימך

סודות שנזכרו #5
ישימך רצועה #9

יהודה כ"ץ - ישימך by YehudahKatz

איזה מנהג שיש לעם ישראל! כל שבוע,שישי בלילה ליד שולחן השבת המפוארת, ולהבות אש של נרות שבת מאירות את ביתינו עם שלום ואהבה.
כולנו מברכים אחד את השני, מקבלים את מלאכי השלום מלאכי עליון, ומותחים את הקו בין ימי חול לקדושת שבת, ומתכוננים לברך את ילדותינו עם תפילות מיוחדות.
בניננו היקרים, אני מברך אתכם כאפרים ומנשה ,הילדים של יוסף הצדיק, כמו שהם קבלו את הברכה מיעקב אבינו ע"ה.
ואני מברך כל בנותי היפות שלי להיות כמו אימנו שרה, רבקה, רחל, ולאה.
ושבח לאל, לי יש את הזכות שהקב"ה הביא לי שבע בנות, בלי עין הרע, שמגיע להם ברכות כל יום ויום. כל אחת עם אהבה והמדות והאופי המיוחדות שלה.
לפני עשרים ושמונה שנים, כשעמדתי לפני התורה הקדושה לתת שם לביתי רבקה שנולדה כמה ימים לפני, אז כולנו קבלו ברכת המנגינה הזאת, שהיא כל כך מרגשת בי. וכמובן יש לי את הזכות לשיר אותה כל ליל שבת , עם כוונות מיוחדות וברכות לכולן.
יברכך ה' …עם הכל שאת צריכה ורוצה להביא לך יותר יופי
יאר ה' פניו אילך ויחונך, עם חן דקדושה מבחוץ ומבפנים
ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום
ואני מברך את כולנו לברך אחד את השני.ברכות לכולנו לתת ולקבל ולהרגיש מבורך כל רגע של כל יום
וכמו שהצעתי הרה פעמים לפני תלמידי בתי ספר בכל הארץ,איזה דבר יפה יכול לקרות אםבליל שבת אחת הילדים שלך יסתובבו ויברכו אתכם.
אז תחשבו לתוך העשרים וארבע שעות שבדרך אלינו, איך היית רוצה לברך את ההורים שלך?
שבת שלום,
יהודה כ"ץ
ישוב תקוע,ישראל

No comments:

Post a Comment